про результати проведення переговорної процедури закупівлі
№ 2 від 19.05.2015
1. Замовник:
1.1. Найменування: Головне управління
статистики у Дніпропетровській області.
1.2. Код за ЄДРПОУ:
02359946.
1.3.
Місцезнаходження: вулиця Столярова, 3, місто Дніпропетровськ, Дніпропетровська
область, 49000.
1.4. Посадові особи
замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по
батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначеннямкоду міжміського телефонного зв'язку,
електронна адреса): Почиталіна Ірина Володимирівна,
голова комітету з конкурсних торгів - перший заступник начальника Головного
управління статистики у Дніпропетровській області, вулиця
Столярова, 3, місто Дніпропетровськ, Дніпропетровська
область, 49000, (056) 778-68-06,факс (056) 778-68-44, e-mail: оus@dp.ukrstat.gov.ua
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування: код 35.30.1 Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води.
2.2. Кількість товару або обсяг
виконанняробітчинадання послуг: 493,161Гкал., у тому числі:
ЛОТ
1
225,067 Гкал.
ЛОТ
2
108,991 Гкал.
ЛОТ3
11,675 Гкал.
ЛОТ
4
11,1 Гкал.
ЛОТ
5
24 Гкал.
ЛОТ
6
1,5 Гкал.
ЛОТ
7
5,1 Гкал.
ЛОТ
8
12,8
Гкал.
ЛОТ
9
22,98 Гкал.
ЛОТ
10
19,807 Гкал.
ЛОТ
11
2,982 Гкал.
ЛОТ
12
20 Гкал.
ЛОТ
13
2,016 Гкал.
ЛОТ
14
9,343 Гкал.
ЛОТ
15
12,3
Гкал.
ЛОТ
16
3,5 Гкал.
2.3. Місце поставки товарів, виконання
робіт чи надання послуг: за місцем знаходження замовника, відокремлені
підрозділи замовника у Дніпропетровській області.
ЛОТ
1
49000, м.
Дніпропетровськ, вул. Столярова, 3
ЛОТ
2
50007, м.
Кривий Ріг, пр. Дзержинського, 1 а
ЛОТ
3
51925, м.
Дніпродзержинськ, пл. Гагаріна, 3
ЛОТ
4
53213, м.
Нікополь, вул. Електрометалургів, 17 а
ЛОТ
5
51400, м.
Павлоград, вул. Добролюбова, 9 а
ЛОТ
6
53300, м.
Орджонікідзе, вул. Калініна, 48
ЛОТ
7
53407, м.
Марганець, вул. Радянська, 29 а
ЛОТ
8
52201, м.
Жовті Води, вул. Гагаріна, 35
ЛОТ
9
52100, м.
П'ятихатки, вул. Шевченка, 116
ЛОТ
10
51600, м.
Верхньодніпровськ, пр. Леніна, 5
ЛОТ
11
52600, смт. Васильківка, пров.Парковий, 4
ЛОТ
12
51100, смт. Магдалинівка, вул. Радянська,44
ЛОТ
13
51800, смт.
Петриківка,вул. Леніна, 69
ЛОТ
14
53600, смт. Покровське,
вул. 40 років Жовтня, 13
ЛОТ
15
53700, смт. Широке, вул.
Леніна, 115
ЛОТ
16
51700, м.Вільногірськ,
вул.Леніна, 8
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2015 року.
3.Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта,
на якому замовником додатково розмішувалася інформація про застосування
переговорної процедури закупівлі:http://www.dneprstat.gov.ua
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про
застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі
Уповноваженого органу з питань закупівель:03.03.2015
року,№ 071598.
3.3.Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:03.03.2015 року,№ 071598/1.
3.4. Дата оприлюднення та номер
повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної
процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з
питань закупівель:
10.03.2015 року, № 078405.
3.5.Датаоприлюдненняіномер інформації про результати проведення переговорної процедуризакупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:23.03.2015 року, № 092746.
4. Дата відправленнязапрошеннядоучастівпроведенні процедури закупівлі: 24.02.2015 року.
5. Інформація щодо проведення переговорів
(дата, час, місце):
ЛОТ
1
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
1
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
2
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
3
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
4
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
5
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
6
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
7
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
8
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
9
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
10
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
11
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
12
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
13
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
14
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
15
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
ЛОТ
16
25.02.2015 року
10 год. 00 хв.
вул. Столярова,3, місто Дніпропетровськ, Головне управління статистики у
Дніпропетровській області (кабінет першого заступника начальника)
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті
переговорів (з податком на додану вартість):
793812
грн., в тому числі ПДВ 99769,67 грн.
(цифрами)
сімсот
дев’яносто три тисячі вісімсот дванадцять грн. 00 коп., в тому числі ПДВ
дев’яносто дев’ять тисяч сімсот шістдесят дев’ять грн. 67 коп.
(словами)
ЛОТ
1
334614 грн. (з ПДВ)
Триста тридцять чотири тисячі шістсот чотирнадцять грн. (з ПДВ)
ЛОТ
2
169522 грн. (з ПДВ)
Сто шістдесят
дев’ять тисяч п’ятсот двадцять дві грн.(з ПДВ)
ЛОТ
3
16400 грн. (з ПДВ)
Шістнадцять
тисяч чотириста грн.(з ПДВ)
ЛОТ
4
16494 грн. (з ПДВ)
Шістнадцять
тисяч чотириста дев’яносто чотири грн.(з ПДВ)
ЛОТ
5
36937 грн. (з ПДВ)
Тридцять шість
тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. (з ПДВ)
ЛОТ
6
2226 грн. (з ПДВ)
Дві тисячі
двісті двадцять шість грн. (з ПДВ)
ЛОТ
7
7550 грн. (з ПДВ)
Сім тисяч
п’ятсот п’ятдесят грн.(з ПДВ)
ЛОТ
8
18923 грн. (з ПДВ)
Вісімнадцять
тисяч дев’ятсот двадцять три грн.(з ПДВ)
ЛОТ
9
53172 грн. (з ПДВ)
П’ятдесят три
тисячі сто сімдесят дві грн.(з ПДВ)
ЛОТ
10
44093 грн. (з ПДВ)
Сорок чотири
тисячі дев’яносто три грн.(з ПДВ)
ЛОТ
11
6169 грн. (з ПДВ)
Шість тисяч сто
шістдесят дев’ять грн.(з ПДВ)
ЛОТ
12
35779 грн. (з ПДВ)
Тридцять п’ять
тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн.(з ПДВ)
ЛОТ
13
3987 грн. (з ПДВ)
Три тисячі
дев’ятсот вісімдесят сім грн. (з ПДВ)
ЛОТ
14
16921 грн. (з ПДВ)
Шістнадцять тисяч
дев’ятсот двадцять одна грн.(з ПДВ)
ЛОТ
15
25957 грн. (з ПДВ)
Двадцять п’ять
тисяч дев’ятсот п’ятдесят сімгрн. (з
ПДВ)
ЛОТ
16
5068 грн. (з ПДВ)
П’ять тисяч
шістдесят вісім грн.(з ПДВ)
7. Інформація проучасника, з яким укладено договірпро закупівлю:
7.1.Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
ЛОТ
1
КП «Теплоенерго»
Дніпропетровської міської ради
ЛОТ
2
КПТМ «Криворіжтепломережа»
ЛОТ
3
КП ДМР «Дніпродзержинськтепломережа»
ЛОТ
4
НКП «Нікопольтеплоенерго»
ЛОТ
5
КП «Павлоградтеплоенерго»
ЛОТ
6
ОМКП «Орджонікідзетеплоенерго»
ЛОТ
7
КП «Марганецьтепломережа»
ЛОТ
8
КП «Жовтоводськтепломережа»
ЛОТ
9
ДП «П’ятихаткитеплоенерго»
КП «Дніпротеплоенерго» ДОР»
ЛОТ
10
ДП «Верхньодніпровськтеплоенерго»
КП «Дніпротеплоенерго» ДОР»
ЛОТ
11
ДП «Васильківкатеплоенерго»
КП «Дніпротеплоенерго» ДОР»
ЛОТ
12
КП «Комунальник»
ЛОТ
13
ДП «Петриківкатеплоенерго»
КП «Дніпротеплоенерго» ДОР»
ЛОТ
14
ДП «Покровкатеплоенерго»
КП «Дніпротеплоенерго» ДОР»
ЛОТ
15
КП «Фрунзенське ЖКП»
ЛОТ
16
КП «Теплосервіс»
Вільногірської міської ради
7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
ЛОТ
1
32688148
ЛОТ
2
03342184
ЛОТ
3
03342573
ЛОТ
4
05472525
ЛОТ
5
03342250
ЛОТ
6
02128106
ЛОТ
7
02128112
ЛОТ
8
23645975
ЛОТ
9
20262728
ЛОТ
10
02128098
ЛОТ
11
20242337
ЛОТ
12
32447471
ЛОТ
13
25000834
ЛОТ
14
20242171
ЛОТ
15
33075778
ЛОТ
16
36489101
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс:
ЛОТ
1
КП «Теплоенерго»
Дніпропетровської міської ради, 49005, Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Погребняка, 7, тел.
(056) 374-30-00
ДП «Покровкатеплоенерго» КП
«Дніпротеплоенерго» ДОР»,
53600, Дніпропетровська
обл., смт.Покровське, вул.50 років Жовтня, 82,
тел.
(05638) 2-70-28
ЛОТ
15
КП «Фрунзенське ЖКП»,
53700, Дніпропетровська обл., смт.Широке,
вул.Карла Маркса, 6, тел.
(05657) 2-14-05
ЛОТ
16
КП «Теплосервіс»
Вільногірської міської ради, 51700, Дніпропетровська обл.,
м.Вільногірськ,
вул.Леніна, 8, тел.
(05653) 4-28-99
8. Дата укладення договору про закупівлю
та сума, визначена в договорі про закупівлю:16.03.2015, 598618,00 грн., в тому числі ПДВ 99769,67 грн.
ЛОТ
1
16.03.2015 року
334614 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 55769 грн.
ЛОТ
2
16.03.2015 року
169522 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 28253,67 грн.
ЛОТ
3
16.03.2015 року
16400 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 2733,33 грн.
ЛОТ
4
16.03.2015 року
16494 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 2749 грн.
ЛОТ
5
16.03.2015 року
36937 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 6156,17 грн.
ЛОТ
6
16.03.2015 року
2226 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 371 грн.
ЛОТ
7
16.03.2015 року
7550 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 1258,33 грн.
ЛОТ
8
16.03.2015 року
18923 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 3153,83 грн.
ЛОТ
9
16.03.2015 року
53172 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 8862 грн.
ЛОТ
10
16.03.2015 року
44093 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 7348,83 грн.
ЛОТ
11
16.03.2015 року
6169 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 1028,17 грн.
ЛОТ
12
16.03.2015 року
35779 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 5963,17 грн.
ЛОТ
13
16.03.2015 року
3987 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 664,5 грн.
ЛОТ
14
16.03.2015 року
16921 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 2820,17 грн.
ЛОТ
15
16.03.2015 року
25957 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 4326,17 грн.
ЛОТ
16
16.03.2015 року
5068 грн. (з ПДВ)
в
тому числі ПДВ 844,67 грн.
9. Дататапричина прийняття рішення про відміну переговорної процедуризакупівлі: -
10. Зведена інформація замовника про
наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів,що підтверджуютьвідповідністьучасникакваліфікаційнимкритеріям відповіднодо статті 16 Закону України "Про
здійснення державних закупівель":
Кваліфікаційні критерії не встановлюються,
відповідно до пункту 2 частини 3 статті 16 Закону.
11. Інша інформація:
- Переговорну процедуру
закупівлі обрано відповідно до пункту 2 статті 39Закону України "Про здійснення державних
закупівель" у зв’язку з відсутністю конкуренції
(у тому числі з технічних причин) на закупівлю послуги з постачання пари та
гарячої води та за відсутності при цьому альтернативи;
-
Лист Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного
комітету України від 13.02.2015р. № 355/28/04-15.
12.Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова
комітету
з
конкурсних торгів:
Почиталіна
І.В.перший заступник начальника
Головного управління статистики у Дніпропетровській області
Члени
комітету:
Оніщенко
О.В.начальник управління фінансового
забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер
Іванова
Л.І.начальник відділу кадрово – правового забезпечення, запобігання та виявлення
корупції
Левченко
Н.І.начальник управління адміністративно –
господарського забезпечення
Лабай
В.П.начальник відділу Інтернет -
технологій
Секретар:
Алесенко
О.М.начальник відділу планування та
аналізу використання коштів загального та спеціального фондів державного
бюджету і договірної роботи