ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
управління статистики
у Дніпропетровській
області
07 березня 2017 року №
23
(у редакції наказу ГУС
у Дніпропетровській області
від 18 вересня 2023 р.
№ 62)
Регламент
Головного управління статистики у Дніпропетровській області
I. Загальні положення
1. Цей Регламент установлює порядок організації діяльності Головного
управління статистики у Дніпропетровській області (ГУС у Дніпропетровській
області), пов’язаної зі здійсненням його повноважень.
ГУС у Дніпропетровській області є територіальним органом Державної служби
статистики України (Держстат), що в межах наданих
повноважень здійснює реалізацію державної політики у сфері статистики.
ГУС у Дніпропетровській області, що підпорядковане Держстату,
є юридичною особою публічного права і складовою частиною єдиної системи органів
державної статистики.
2. ГУС у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, указами Президента України й актами Кабінету
Міністрів України, дорученнями Кабінету Міністрів України, наказами Держстату й дорученнями Голови Держстату,
Положенням про Головне управління статистики у Дніпропетровській області,
іншими актами законодавства та цим Регламентом.
3. Основні завдання ГУС у Дніпропетровській області визначені у
Положенні про Головне управління статистики у Дніпропетровській області,
затвердженому наказом Держстату.
Основні завдання структурних підрозділів ГУС у Дніпропетровській області
визначені у положеннях про структурні підрозділи, затверджених наказом ГУС у
Дніпропетровській області.
4. ГУС у Дніпропетровській області у межах своїх повноважень та на
виконання актів законодавства видає накази організаційно-розпорядчого
характеру, організовує та контролює їх виконання. У разі потреби ГУС у
Дніпропетровській області видає разом з місцевими державними органами та
органами місцевого самоврядування спільні акти.
5. ГУС у
Дніпропетровській області у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє в установленому порядку з місцевими державними органами й органами
місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями,
іншими юридичними особами.
6. Формування обсягів фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення
виконання завдань, покладених на ГУС у Дніпропетровській області, здійснюється
у порядку, визначеному Бюджетним кодексом і нормативно-правовими актами, які
регулюють відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження
та виконання Державного бюджету України.
7. Діяльність ГУС у Дніпропетровській області є відкритою та прозорою
і передбачає забезпечення відкритого та рівного доступу користувачів до
офіційної державної статистичної інформації, можливість її використання,
поширення та зберігання з метою виконання своїх завдань та функцій,
забезпечення прав, свобод і законних інтересів.
8. ГУС у
Дніпропетровській області щорічно оприлюднює звіт про результати
діяльності на своєму офіційному вебсайті.
II. Організація роботи ГУС у Дніпропетровській області
Планування та моніторинг діяльності
9. Основою для
планування діяльності ГУС у Дніпропетровській області є довгострокова програма розвитку офіційної
статистики, план державних статистичних спостережень, затверджений Кабінетом
Міністрів України (далі – План ДСС), технологічна програма державних
статистичних спостережень, затверджена наказом Держстату,
річні плани за пріоритетними напрямами роботи Держстату,
а також замовлення користувачів офіційної державної статистичної інформації, які
виконуються на платній основі.
10. З
метою забезпечення послідовних та узгоджених дій структурних підрозділів для
своєчасного виконання Плану ДСС щороку ГУС у Дніпропетровській області складає
технологічну програму державних статистичних спостережень ГУС у
Дніпропетровській області (далі – ТП ДСС ГУС), яка містить заходи з організації
проведення державних статистичних спостережень за процесами статистичного
виробництва, підготовки та поширення офіційної державної статистичної
інформації та здійснення інших видів статистичної діяльності з визначенням
відповідальних виконавців та термінів (строків) виконання заходів.
Структурний підрозділ, відповідальний за планування, координацію та
моніторинг статистичної діяльності, забезпечує формування ТП ДСС ГУС відповідно
до Порядку формування технологічної програми державних статистичних
спостережень в автоматизованій системі ведення технологічної програми державних
статистичних спостережень, затвердженого наказом Держстату,
з урахуванням пропозицій структурних підрозділів за погодженням з
начальником або заступниками начальника ГУС у Дніпропетровcькій області відповідно до розподілу
функціональних повноважень.
11. ГУС у Дніпропетровcькій області складає річні плани за
відповідними пріоритетними напрямами роботи (далі – річні плани), передбачені
чинним законодавством та визначені Держстатом.
12. На
підставі ТП ДСС ГУС та річних планів структурні підрозділи ГУС у Дніпропетровcькій області складають поточні плани
роботи, які затверджуються начальником ГУС у Дніпропетровcькій
області або його заступниками відповідно до розподілу функціональних
повноважень.
13. Зміни
до ТП ДСС ГУС та річних планів роботи
структурних підрозділів ГУС у Дніпропетровській області вносяться на підставі доповідних
записок керівників структурних підрозділів за погодженням з заступниками
начальника ГУС у Дніпропетровській області відповідно до розподілу функціональних
повноважень та начальника ГУС у Дніпропетровській області.
14. Моніторинг
виконання ТП ДСС ГУС здійснює структурний підрозділ, відповідальний за
планування, координацію та моніторинг статистичної діяльності; моніторинг
виконання річних та поточних планів роботи – керівники структурних підрозділів
ГУС у Дніпропетровській області.
15. Після закінчення звітного року структурним підрозділом,
відповідальним за планування, координацію та моніторинг статистичної
діяльності, на підставі інформації про її виконання, наданої структурними
підрозділами ГУС у Дніпропетровській області, готується інформація про
виконання ТП ДСС ГУС.
16. Протягом року структурним підрозділом, відповідальним за
планування, координацію та моніторинг статистичної діяльності, здійснюється
поточний моніторинг результатів роботи структурних підрозділів ГУС у
Дніпропетровській області. Результати моніторингу з піврічною періодичністю
розглядаються на засіданні колегії ГУС у Дніпропетровській
області.
Визначення повноважень керівництва
та інших працівників ГУС у Дніпропетровській області
17. Повноваження начальника ГУС у Дніпропетровській області
визначаються Положенням про Головне управління статистики у Дніпропетровській
області.
18. Розподіл функціональних повноважень між начальником та
заступниками начальника ГУС у Дніпропетровській області затверджується
наказом ГУС у Дніпропетровській області, в якому визначаються:
перелік структурних підрозділів ГУС у Дніпропетровській області, діяльність
яких спрямовується, координується та контролюється відповідно начальником та
заступниками начальника ГУС у Дніпропетровській області;
перелік функціональних повноважень, закріплених за начальником і
заступниками начальника ГУС у Дніпропетровській області, що випливають із
покладених на ГУС у Дніпропетровській області завдань і функцій;
порядок виконання функціональних повноважень начальника і заступників
начальника ГУС у Дніпропетровській області в разі відсутності одного з них.
19. Посадові обов’язки начальника ГУС у Дніпропетровській області
визначаються посадовою інструкцією, затвердженою Головою Держстату,
посадові обов’язки заступників начальника ГУС у Дніпропетровській області –
посадовими інструкціями, затвердженими начальником ГУС у Дніпропетровській
області.
20. Положення про структурні підрозділи, а також підрозділи у їх складі
розробляються керівниками структурних підрозділів, погоджуються із заступниками начальника ГУС у Дніпропетровській
області відповідно до розподілу функціональних повноважень і затверджуються
наказом ГУС у Дніпропетровській області.
21. Посадові обов’язки керівників структурних підрозділів ГУС у
Дніпропетровській області, а також підрозділів у їх складі визначаються у
положеннях про ці підрозділи та відповідних посадових інструкціях, що
затверджуються начальником ГУС у Дніпропетровській області.
22. Посадові обов’язки інших працівників ГУС у Дніпропетровській
області визначаються в їхніх посадових інструкціях, які розробляються
безпосередніми керівниками відповідних працівників або службою управління
персоналом відповідно до вимог, визначених чинним законодавством, та
затверджуються начальником ГУС у Дніпропетровській області.
Постійні або тимчасові консультативні, дорадчі органи та інші допоміжні
органи
23. ГУС у Дніпропетровській області для погодженого вирішення питань,
що належать до його компетенції, обговорення найважливіших напрямів його
діяльності та розвитку офіційної статистики, підготовки
рекомендацій щодо виконання завдань утворює постійні або тимчасові
консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи:
колегія ГУС у Дніпропетровській області є дорадчим органом, утвореним для
погодженого вирішення питань, що належать до компетенції ГУС у
Дніпропетровській області, вироблення рекомендацій з питань реалізації
державної політики у сфері статистики, обговорення проєктів
документів організаційно-розпорядчого характеру, стратегій, програм, розгляду
інших питань щодо виконання завдань ГУС у Дніпропетровській області;
комісія з питань роботи із службовою інформацією ГУС у Дніпропетровській
області є постійно діючим органом, який утворено з метою забезпечення вимог
законодавства під час віднесення відомостей до службової інформації та
запобігання розголошенню відомостей, що становлять службову інформацію;
експертна комісія ГУС у Дніпропетровській області є постійно діючим
органом, який утворено з метою організації та проведення експертизи цінності
документів, що утворилися в діловодстві ГУС у Дніпропетровській області, та
подання результатів експертизи цінності документів на розгляд
експертно-перевірної комісії Державного архіву Дніпропетровської області;
конкурсна комісія на зайняття вакантних посад державної служби категорій
"Б" і "В" ГУС у Дніпропетровській області є постійно діючим
органом, який утворено для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад
державної служби з метою добору осіб, здатних професійно
виконувати посадові обов’язки, згідно із Законом України "Про державну
службу".
24. У ГУС у Дніпропетровській області можуть бути утворені інші
постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
необхідні для виконання покладених на нього завдань і реалізації визначених
функцій.
25. Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або
тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів приймає
начальник ГУС у Дніпропетровській області. Кількісний та персональний склад,
положення про них затверджуються наказами ГУС у Дніпропетровській області.
Управління персоналом та проходження державної служби
26. Органiзацiю роботи з управлiння персоналом у ГУС у Дніпропетровській областi здiйснює структурний
підрозділ, відповідальний за управління персоналом (далі – служба управління
персоналом), вiдповiдно до положення про нього.
27. Служба
управління персоналом відповідає за реалізацію державної політики з питань управління
персоналом у ГУС у Дніпропетровській області, добір і розвиток персоналу,
організацію заходів з питань підвищення рівня професійної компетентності
працівників, документальне оформлення проходження державної служби та трудових
відносин, а також виконує інші функції, передбачені законодавством.
28. Прийняття
осіб на роботу до ГУС у Дніпропетровській області та їх звільнення здійснюється
відповідно до Закону України "Про державну службу" та Кодексу законів
про працю України.
29. Призначення
на посади державної служби здійснюється за результатами конкурсу, крім
випадків, передбачених Законом України "Про державну службу".
30. Проведення
конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби у ГУС у
Дніпропетровській області регулюється Порядком проведення конкурсу на зайняття
посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від
25 березня 2016 року № 246
(зі змінами).
31. Рішення
про призначення або про відмову в призначенні на посаду державної служби
приймається за результатами спеціальної перевірки відповідно до Закону України
"Про запобігання корупції" та за результатами перевірки відповідно до
Закону України "Про очищення влади".
32. Особа,
яка вступає на посаду державної служби вперше, набуває статусу державного службовця
з дня публічного складення нею Присяги державного службовця, а особа, яка
призначається на посаду державної служби повторно, − з дня призначення на
посаду.
33. З
метою перевірки відповідності державного службовця займаній посаді при
призначенні на посаду державної служби може встановлюватись випробування
строком від одного до шести місяців.
При
призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є
обов’язковим.
34. Присвоєння
рангів державними службовцям ГУС у Дніпропетровській області здійснюється
відповідно до статті 39 Закону України "Про державну службу" та
Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року
№ 306 (зі змінами).
35. Просування
державного службовця по службі здійснюється з урахуванням професійної
компетентності шляхом зайняття вищої посади за результатами конкурсу.
36. З
метою здійснення контролю за якістю виконання посадових обов’язків, визначення
рівня результативності та ефективності служби, а також планування професійного
та особистісного розвитку, виявлення необхідності підвищення рівня професійної
компетентності державних службовців ГУС у Дніпропетровській області
здійснюється оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
Оцінювання
здійснюється щороку відповідно до Порядку проведення оцінювання результатів
службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 23 серпня 2017 року
№ 640 (зі змінами).
37. Державним
службовцям ГУС у Дніпропетровській області створюються умови для підвищення
рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання, яке здійснюється
постійно.
Професійне
навчання державних службовців, зокрема в галузі знань "Публічне управління
та адміністрування", здійснюється у встановленому законодавством порядку
за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел, не заборонених
законодавством, через систему підготовки, перепідготовки, спеціалізації,
підвищення кваліфікації, стажування, функціонального та внутрішнього навчання,
наставництва, самоосвіти у закладах освіти, установах, організаціях
будь-якої форми власності, які мають
право надавати освітні послуги.
З
метою підвищення рівня професійної компетентності державного службовця може
проводитися його стажування з відривом від служби строком від одного до шести
місяців на іншій посаді державної служби в іншому державному органі або за
кордоном відповідно до законодавства.
38. Тривалість
робочого часу працівників ГУС у Дніпропетровській області, розпорядок роботи,
порядок обліку робочого часу та надання відпусток, порядок повідомлення
працівниками про відсутність на роботі, умови і порядок перебування в ГУС у
Дніпропетровській області у вихідні, святкові та неробочі дні, а також після
закінчення робочого часу, порядок доведення до відома працівників
нормативно-правових актів, наказів, розпоряджень та доручень зі службових
питань, порядок прийняття та передачі працівниками справ і майна при звільненні
та переведенні на іншу посаду визначаються правилами внутрішнього службового та
внутрішнього трудового розпорядків працівників ГУС у Дніпропетровській області,
затвердженими відповідно конференцією державних службовців ГУС у
Дніпропетровській області та конференцією трудового колективу ГУС у
Дніпропетровській області.
39. Відповідно
до Закону України "Про відпустки" та Кодексу законів про працю
України керівники структурних підрозділів подають у грудні року, що передує
плановому, для узагальнення службою управління персоналом пропозиції до графіка
відпусток працівників ГУС у Дніпропетровській області, погоджені із начальником
ГУС у Дніпропетровській області, заступниками начальника ГУС у
Дніпропетровській області відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Пропозиції
до графіка відпусток готуються з урахуванням необхідності дотримання
рівномірності та ефективного перерозподілу навантаження на працівників ГУС у
Дніпропетровській області.
Проєкт
графіка відпусток готується службою управління персоналом, погоджується з
профспілковим комітетом первинної профспілкової організації ГУС у
Дніпропетровській області і затверджується начальником ГУС у Дніпропетровській
області не пізніше 05 січня поточного
року.
Контроль
за дотриманням графіка відпусток здійснюється керівниками структурних
підрозділів та службою управління персоналом ГУС у Дніпропетровській області.
40. За
досягнення при виконанні завдань, покладених на органи державної статистики,
багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у реалізацію державної
політики у сфері статистики до працівників можуть застосовуватись такі
заохочення:
оголошення
подяки державному службовцю;
дострокове
присвоєння чергового рангу державного службовця;
нагородження
грамотою ГУС у Дніпропетровській області;
відзначення
відомчою заохочувальною відзнакою Держстату;
представлення
до нагородження урядовою відзнакою;
представлення
до відзначення державною нагородою.
Подання
щодо застосування заохочень до працівників подають у встановленому порядку на
розгляд начальника ГУС у Дніпропетровській області заступники начальника ГУС у
Дніпропетровській області, керівники структурних підрозділів ГУС у
Дніпропетровській області за погодженням із заступниками начальника ГУС у
Дніпропетровській області відповідно до розподілу функціональних повноважень.
41. За
невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, порушення правил
етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни працівники
притягаються до дисциплінарної відповідальності.
Засади
притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців визначають
Закон України "Про державну службу" та Порядок здійснення
дисциплінарного провадження, затверджений постановою Кабінету Міністрів України
від 04 грудня 2019 року № 1039
(зі змінами).
Працівники
ГУС у Дніпропетровській області, які займають посади, що не віднесені до
категорій посад державної служби, притягаються до дисциплінарної
відповідальності у порядку, визначеному Кодексом законів про працю України.
42. Порядок
входу до і виходу з адміністративної будівлі ГУС у Дніпропетровській області,
охорони і збереження матеріальних цінностей здійснюється відповідно до
Інструкції з охорони адміністративного будинку та господарських будівель
Головного управління статистики у Дніпропетровській області, що затверджується
наказом ГУС у Дніпропетровські області.
ІII. Організація роботи з документами та контролю виконання
43. Організація
роботи з документами та контроль за їх виконанням здійснюється відповідно до
Інструкції з діловодства у ГУС у Дніпропетровській області,
затвердженої наказом ГУС у Дніпропетровській області та розробленої відповідно
до вимог Типової інструкції з документування управлінської
інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами
в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну та Типової інструкції з
діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої
влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 (зі
змінами).
44. Інструкція
з діловодства у ГУС у Дніпропетровській області визначає порядок проходження
електронного документа з моменту його створення або одержання і до моменту
відправлення або передавання до архіву ГУС у Дніпропетровській області;
загальні засади документування управлінської інформації в ГУС у
Дніпропетровській області та особливості ведення діловодства у паперовій формі
поширюються на всі документи, що створюються, відправляються або одержуються
ГУС у Дніпропетровській області.
45. Особливості
організації діловодства з документами, що містять інформацію з обмеженим
доступом, діловодства за зверненнями громадян, запитами на публічну інформацію,
визначаються окремими нормативно-правовими актами та документами
організаційно-розпорядчого характеру ГУС у
Дніпропетровській області.
46. Основною формою ведення діловодства в ГУС у Дніпропетровській області є електронна.
47. Організація
електронного документообігу в ГУС у
Дніпропетровській області здійснюється в системі електронного
документообігу органів державної статистики (далі – СЕД ОДС)
Megapolis.Doc Net з дотриманням вимог Положення про розподіл повноважень
користувачів СЕД ОДС, затвердженого наказом Держстату
від 28 грудня 2018 року № 294.
48. Відповідальність за організацію діловодства в ГУС у Дніпропетровській
області несе його начальник.
49. За
зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів, що
розробляються на виконання завдань, визначених законами України, актами та
дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями
Прем’єр-міністра України, постановами Верховної Ради України, актами
центральних органів виконавчої влади, а також відповідей на кореспонденцію
Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів
України, місцевих державних органів та органів місцевого самоврядування, запити
і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад відповідають
заступники начальника ГУС у Дніпропетровській області відповідно до розподілу
функціональних повноважень.
50. За зміст, якість та терміни підготовки, оформлення на
належному рівні інших документів, а також організацію діловодства та зберігання
документів у структурних підрозділах ГУС у Дніпропетровській області
відповідають їх керівники.
Наказом ГУС у Дніпропетровській області в структурних підрозділах визначаються відповідальні особи за
ведення діловодства й архіву.
51. Організація електронного документообігу та діловодства в
паперовій формі, забезпечення дотримання єдиного порядку документування
управлінської інформації та роботи з документами в ГУС у Дніпропетровській
області покладається на підрозділ, відповідальний за документальне забезпечення
та контроль виконання (далі – служба діловодства).
52. Моніторинг
виконання управлінських рішень є складовою системи контролю в ГУС у
Дніпропетровській області, яка включає в себе безперервне спостереження за
процесом виконання управлінських рішень, та проводиться з метою нагляду за
виконавською дисципліною.
53. Контролю
підлягають зареєстровані документи, в яких встановлено завдання та терміни
виконання завдань або які містять питання, що потребують вирішення, визначені
актами законодавства, актами державних органів та дорученнями вищих посадових
осіб, розпорядженнями місцевих державних органів та органів місцевого самоврядування,
наказами Держстату та дорученнями Голови Держстату або його заступників, наказами ГУС у Дніпропетровській області, дорученнями начальника ГУС у
Дніпропетровській області або його заступників,
рішеннями колегії, постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших
допоміжних органів ГУС у Дніпропетровській області; запити та звернення народних депутатів України й депутатів місцевих рад,
звернення громадян, запити на публічну інформацію.
54. Безпосередній контроль за виконанням документів у ГУС у Дніпропетровській області покладається
на керівника служби діловодства.
55. У структурних підрозділах ГУС у
Дніпропетровській області безпосередній контроль за виконанням документів
здійснює його керівник.
56. Інформація про стан виконання взятих на контроль
документів узагальнюється станом на перше число кожного місяця керівником
служби діловодства і подається начальнику ГУС у Дніпропетровській області.
IV. Діяльність
з підготовки та узгодження проєктів
актів
організаційно-розпорядчого характеру
57. Підготовка та узгодження проєктів
актів організаційно-розпорядчого характеру (далі – наказ) провадиться на основі
та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і
постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів
України, актів Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, наказів Держстату, а також з ініціативи ГУС у Дніпропетровській області.
58. Розроблення проєкту наказу ГУС у Дніпропетровській області покладається на структурний підрозділ, до повноважень якого
належить врегулювання відповідного питання. Для розроблення проєкту
наказу в ГУС у Дніпропетровській області може утворюватися робоча група
відповідно до наказу ГУС у Дніпропетровській області.
59. Проєкт наказу
перед поданням на розгляд начальника ГУС у Дніпропетровській області обов’язково узгоджується з усіма
структурними підрозділами, до компетенції яких належать питання, зазначені у проєкті, заступниками начальника ГУС у Дніпропетровській області відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Усі проєкти наказів ГУС
у Дніпропетровській області підлягають перевірці на дотримання
антикорупційного законодавства та візуються уповноваженою особою з питань
запобігання та виявлення корупції.
60. За змістом управлінської дії накази
видаються з основної діяльності, адміністративно-господарських питань та
кадрових питань.
61. Структурні підрозділи ГУС у Дніпропетровській області до 01 квітня року, наступного за звітним, здійснюють інвентаризацію виданих
ними наказів з метою визначення їхньої актуальності та приведення у
відповідність до вимог чинного законодавства. За потреби до наказів вносяться
зміни в установленому порядку.
V. Порядок проведення нарад
Загальні положення
62. Для вирішення питань, що виникають у повсякденній роботі ГУС у Дніпропетровській області, проводяться наради за участю керівництва та керівників структурних
підрозділів, а також, у разі необхідності, інших зацікавлених осіб.
63. Наради проводять начальник ГУС у
Дніпропетровській області та його заступники, з
окремих питань основної діяльності – керівники структурних підрозділів ГУС у Дніпропетровській області.
64. На наради можуть бути запрошені особи, без участі яких питання, що
включені до порядку денного, не можуть бути розглянуті належним чином.
65. Питання про можливість присутності на засіданнях представників
засобів масової інформації, використання присутніми кіно-, відео-,
фотознімальної та звукозаписувальної техніки, радіотелефонного зв’язку вирішує
начальник ГУС у Дніпропетровській області.
66. У разі необхідності наради в ГУС у
Дніпропетровській області можуть проводитись дистанційно, у режимі реального
часу з використанням відповідних технічних засобів комунікацій та програмного
забезпечення.
67. Контроль за виконанням доручень, наданих на нарадах, здійснює
відповідний структурний підрозділ ГУС у
Дніпропетровській області за компетенцією.
Оперативні наради
68. З метою розгляду й оперативного вирішення окремих питань, що
належать до повноважень ГУС у Дніпропетровській області, начальник ГУС у Дніпропетровській області або його заступники відповідно до розподілу функціональних повноважень
проводять оперативні наради.
69. З окремих питань основної діяльності оперативні наради проводять
керівники структурних підрозділів ГУС у
Дніпропетровській області.
70. Рішення, прийняті на оперативній нараді, за необхідності не
пізніше ніж у дводенний строк оформлюються протоколом, що підписує головуючий,
і доводяться до відома учасників наради.
71. Організація проведення оперативної наради покладається на
структурний підрозділ ГУС у Дніпропетровській області, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.
Семінари (семінар-наради), відеоконференції
72. З метою роз’яснення документів, проведення
навчання та надання методичних консультацій для працівників структурних
підрозділів ГУС у Дніпропетровській області, а також для респондентів державних статистичних спостережень та
користувачів офіційної державної статистичної інформації проводяться наради,
семінари, круглі столи, конференції з питань, що належать до компетенції ГУС у
Дніпропетровській області, у тому числі виїзні (за потреби), а також у
дистанційному форматі з використанням онлайн платформ та сучасних засобів
комунікації.
73. Організація проведення заходу
(підготовка порядку денного, необхідних матеріалів, переліку запрошених осіб,
відповідного розпорядчого документа або доручення керівництва ГУС у
Дніпропетровській області та ведення протоколу) покладається на структурний підрозділ,
який ініціював його проведення, або обов’язок організації якого визначено
положенням про відповідний структурний підрозділ.
74. У разі участі керівництва ГУС у
Дніпропетровській області в заході відповідний пакет документів подається
керівництву ГУС у Дніпропетровській області відповідальним структурним
підрозділом ГУС у Дніпропетровській області за три робочі дні до дня його
проведення.
VI. Взаємодія ГУС у Дніпропетровській області з місцевими
державними органами та органами місцевого самоврядування
75. ГУС у Дніпропетровській області в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє в
установленому порядку з місцевими державними органами й органами місцевого
самоврядування, а також з підприємствами, установами та організаціями.
76. ГУС у Дніпропетровській області з метою ефективної співпраці з місцевими державними органами,
органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами:
1) залучає для використання у статистичних цілях адміністративні дані
та іншу необхідну інформацію;
2) забезпечує взаємодію інформаційної системи ГУС у
Дніпропетровській області з
інформаційними системами місцевих державних органів, органів місцевого
самоврядування, інших юридичних осіб шляхом взаємного обміну інформацією;
3) надає місцевим державним органам та органам місцевого
самоврядування офіційну державну статистичну інформацію в обсягах, за формами і
в строки, визначені Планом ДСС;
4) здійснює проведення статистичних спостережень і надання послуг на
платній основі відповідно до Положення про проведення статистичних спостережень
та надання органами державної статистики послуг на платній основі,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада
2000 року № 1659 (зі змінами);
5) подає до правоохоронних органів пропозиції щодо притягнення винних
у порушенні вимог Закону України "Про офіційну статистику" посадових
осіб юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до відповідальності,
встановленої законом;
6) розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та документи, що
надходять від місцевих державних органів та органів місцевого самоврядування;
7) здійснює відповідно до чинного законодавства інші заходи, пов’язані
із виконанням завдань, покладених на ГУС у Дніпропетровській області.
VII. Взаємодія із
суб’єктами у сфері медіа, громадськістю та користувачами
77. Взаємодія між ГУС у Дніпропетровській області, суб’єктами у сфері
медіа, громадськістю та іншими користувачами офіційної державної статистичної
інформації (далі −
користувачі) забезпечується шляхом: розміщення інформації на офіційному вебсайті ГУС у Дніпропетровській області та офіційних сторінках ГУС у Дніпропетровській області в соціальних
медіа; проведення пресконференцій,
вебінарів, семінарів, нарад; публікацій у медіа повідомлень,
статей, інтерв’ю, коментарів; підготовки матеріалів для друкованих та
інтернет-видань; участі у теле- і радіопередачах;
виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної продукції про свою
діяльність.
78. Під час взаємодії із суб’єктами у сфері медіа, громадськістю та
іншими користувачами ГУС у Дніпропетровській області дотримується Політики
поширення офіційної державної статистичної інформації, затвердженої наказом Держстату від 21 грудня 2022 року № 335,
зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24 січня 2023 року за
№ 155/39211.
79. З метою організації ефективної взаємодії з суб’єктами у сфері
медіа, громадськістю та іншими користувачами ГУС у Дніпропетровській
області забезпечує:
1) організацію та проведення роз’яснювальної роботи щодо цілей, змісту і
порядку реалізації державної політики у сфері офіційної статистики;
2) поширення
офіційної державної статистичної інформації відповідно до чинного
законодавства;
3) рівний
доступ користувачів до офіційної державної статистичної інформації та
методології її складання;
4) вивчення
потреб користувачів в офіційній державній статистичній інформації та доступу до
неї, зокрема за результатами їх анкетних опитувань;
5) моніторинг
повідомлень у медіа стосовно своєї діяльності та надання коментарів щодо
некоректного чи неправильного використання або тлумачення статистичної
інформації.
VIII. Організація
роботи зі зверненнями громадян та доступу до
публічної інформації. Розгляд запитів і звернень народних депутатів
України та депутатів місцевих рад
80. Розгляд звернень громадян, організація їх особистого прийому
здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян",
Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів
державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету
Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за
зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,
об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від
форм власності, у медіа" (зі змінами), порядку організації та проведення
особистого прийому громадян керівництвом ГУС у Дніпропетровській
області, затвердженого наказом ГУС у Дніпропетровській області, інших актів
законодавства.
81. Діловодство за зверненнями громадян у ГУС у Дніпропетровській
області ведеться окремо від інших видів діловодства згідно з Інструкцією з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у
Дніпропетровській області, розробленою відповідно до Інструкції з діловодства
за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,
об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від
форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від
14 квітня 1997 року № 348 (зі змінами), та затвердженою наказом ГУС у Дніпропетровській області.
Діловодство за зверненнями громадян у ГУС у Дніпропетровській області
покладається на службу діловодства.
82. Особистий прийом громадян проводять начальник ГУС у
Дніпропетровській області та його заступники відповідно до порядку організації
та проведення особистого прийому громадян та графіка особистого прийому
громадян керівництвом ГУС у Дніпропетровській області, затвердженого наказом
ГУС у Дніпропетровській області.
Порядок
організації та проведення особистого прийому громадян та графік особистого
прийому громадян керівництвом ГУС у Дніпропетровській області підлягає обов’язковому оприлюдненню на офіційному вебсайті ГУС у Дніпропетровській області.
83. У ГУС у Дніпропетровській області діє телефонна "гаряча
лінія" для звернень громадян.
84. Участь у роботі телефонної "гарячої лінії" беруть
начальник та заступники начальника ГУС у Дніпропетровській області, згідно з
графіком, затвердженим наказом ГУС у Дніпропетровській області.
85. Порядок
здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, яка перебуває
у володінні ГУС у Дніпропетровській області, та інформації, що становить
суспільний інтерес, здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про
доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547
"Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної
інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740
"Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію", Порядку складання, подання та
розгляду запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Державна служба
статистики України та/або її територіальні органи, затвердженого наказом
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 лютого 2013 року № 140
та інших актів законодавства, які регламентують зазначене питання.
86. Органiзацiя
роботи iз забезпечення доступу до публiчної
iнформацiї у ГУС у Дніпропетровській областi покладається на структурний пiдроздiл,
відповідальний за поширення iнформацiї та комунiкацiї.
87. Депутатські
запити і звернення розглядаються в порядку, визначеному Законом України
"Про статус народного депутата України" та Законом України "Про
статус депутатів місцевих рад".
ІХ. Взаємодія з респондентами
88. ГУС
у Дніпропетровській області у своїй діяльності дотримується положень Політики Держстату України у сфері взаємодії з респондентами та
постачальниками адміністративних даних, затвердженої наказом Держстату від 04 грудня 2012 року
№ 504.
89. З метою організації
ефективної роботи з респондентами ГУС у Дніпропетровській
області:
1) забезпечує респондентів звітно-статистичною документацією (крім
статистичних класифікацій) відповідно до Плану ДСС;
2) залучає респондентів до тестування проєктів
форм державних статистичних спостережень;
3) вивчає пропозиції респондентів щодо вдосконалення форм державних
статистичних спостережень, у тому числі з метою зменшення звітного
навантаження;
4) отримує в установленому Держстатом порядку та
строки від усіх респондентів, які підлягають
статистичним спостереженням, і використовує первинні та
статистичні дані, дані бухгалтерського обліку, у тому числі інформацію з
обмеженим доступом, а також пояснення, що додаються до них;
5) забезпечує дотримання принципу статистичної конфіденційності під час
виробництва та поширення офіційної державної статистичної інформації;
6) має право вивчати стан первинного обліку і
статистичної звітності, перевіряти достовірність первинних даних, поданих
респондентами,
при цьому в порядку, встановленому Держстатом, застосовувати щодо респондентів-юридичних осіб,
їх відокремлених підрозділів, а також фізичних осіб-підприємців метод
безпосереднього відвідування виробничих, службових та інших приміщень, ділянок
тощо;
7) вимагає від респондентів внесення виправлень до
статистичної звітності, інших статистичних формулярів у разі виявлення
недостовірних первинних даних. У разі невиконання цієї вимоги у
визначений строк ГУС у Дніпропетровській області може самостійно вносити такі
виправлення з подальшим повідомленням про це респондентів;
8) здійснює моніторинг участі респондентів у ДСС;
9) забезпечує зворотний зв’язок з респондентами, проводить наради,
семінари, анкетні опитування, надає консультативну допомогу з питань порядку подання
та складання звітності, у тому числі на платній основі.
X. Мiжнародне спiвробiтництво
90. ГУС
у Дніпропетровській
області бере участь у мiжнародному співробітництві з
питань, що належать до його компетенції.
91. За
погодженням iз Держстатом,
відповідно до законодавства, ГУС у Дніпропетровській областi має право проводити спiльнi дослiдження, здійснювати
обмін офіційною державною статистичною інформацією із статистичними службами
інших держав вiдповiдно до вимог законодавства
України.
ХІ. Запобігання та
виявлення корупції
92. Організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції в ГУС у
Дніпропетровській області здійснюється відповідно до Конституції України,
Закону України "Про запобігання корупції", постанови Кабінету
Міністрів України від 08 грудня 2009 року № 1422 "Питання запобігання та виявлення корупції в
органах виконавчої влади", а також прийнятими на їх виконання іншими
нормативно-правовими актами, та покладається на уповноважену особу з питань
запобігання та виявлення корупції.
93. ГУС у Дніпропетровській області у межах
компетенції забезпечує:
1) виконання Антикорупційної програми Держстату;
2) реалізацію Плану заходів щодо запобігання корупції в ГУС у
Дніпропетровській області (далі – План заходів), який щорічно складається
уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції та
затверджується начальником ГУС у Дніпропетровській області.
94. План заходів передбачає:
1) надання
методичної та консультаційної допомоги працівникам ГУС у Дніпропетровській
області з питань дотримання законів України та інших нормативно правових актів
щодо запобігання корупції;
2) контроль
за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень
про порушення його вимог;
3) організацію
роботи внутрішніх каналів повідомлень про можливі факти корупційних або
пов’язаних з корупцією порушень, розгляд в межах компетенції таких повідомлень;
4) проведення
заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та сприяння його
усуненню;
5) проведення
інших заходів, спрямованих на запобігання корупційних або пов’язаних з
корупцією правопорушень.